پیش فروش کیش - ادرس

Wiki Article

واحد های این برج دارای چند تیپ بوده و اکثریت واحد ها دید کامل دریا را دارند.قیمت بر اساس دید دریا و طبقات متفاوت می باشد. برج های پرشین کیش در 4 بلوک و شامل 457 واحد مسکونی در 29 تیپ متفاوت می باشد که متراز متفاوت از 56 متر تا 236 متر دارند و از فرم های مختلف شامل: آپارتمان، استدیو، تک خوابه، دو خوابه، سه خوابه کوچک و بزرگ برخوردار می باشد. طراحی و محاسبات اجرای نما با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی و دانش فنی تخصصی توسط شرکت الغریر مجری نمای بلندترین برج جهان در امارات انجام گرفته است.آزمایش های مقاومت بالا در شرایط محیطی و جوی، مقاومت بالا در برابر نیروهای ناشی از زلزله، تست مقاومت در برابر نیروهای ناشی از باد براساس حداکثر سرعت باد ثبت شده در جزیره ی کیش و تست مقاومت در برابر میزان رطوبت و فشار آب جزیره صورت گرفته است. گروه شهر آفتاب کیش به عنوان مجموعه ای گسترده، پایدار، معتبر و فعال در سرمایه گذاری، کارآفرینی و مهندسی دانش محور فعال در زمینه های: سرمایه گذاری در احداث مناطق ویژه گردشگری و مجتمع های مسکونی، تفریحی، اداری و تجاری.


قیمت آپارتمان کیش

این در حالی است که در سالهای اخیر تحولات وسیعی در حوزه ساخت و ساز برجهای مسکونی لوکس و بازارهای تجاری مدرن در جزیره زیبای کیش رخ داده که این فرصت را برای سرمایه گذاری ، در کشور عزیزمان ایران را که با قوانین و مقررات آن آشنایی کامل دارند ، فراهم نموده است که طبعا منافع اقتصادی آن در چرخه اقتصاد داخلی می تواند موج عظیمی از کارآفرینی و اشتغال را فراهم نماید . سازه بنا از نوع بتنی می باشد.یکی از ویژیگی های مهم این پروژه کنترل مستمر کیفیت بتن توسط اساتید دانشگاه کیش و بهره گیری از مشاوران خارجی از جمله شرکت QHC یکی از شرکت های معتبر کشور امارات متحده عربی در زمینه بلند مرتبه سازی در احداث پروژه می باشد. سیستم شستشوی نما توسط دستگاه همراه با خدمه صورت می گیرد و دور تا دور ساختمان برای حرک دستگاه BMU ریل کشی شده است و دستگاه های مورد استفاده در این امر از یک شرکت استرالیایی خریداری و اجرا شده است. لازم است بدانید پنت هاوس این برج ها two hundred متر مربع زیر بنا دارد و دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاص می باشد و به گونه ای طراحی شده که سکونت رویایی را برایتان فراهم کرده است.


از جمله فناوری به کار رفته در بنا طراحی و ساخت استخر در طبقات نهایی برج که این امر نیازمند تقویت سازه در طبقات نهایی و علم مهندسی در شاخه تاسیسات معماری و سازه می باشد. این شمع ها، قدرت، استحکام و مقاومت سازه بتونی را در برابر زلزله به میزان فوق العاده ای می افزاید. پروژه بزرگ و فوق العاده مجتمع مسکونی و تجاری شهر آفتاب کیش در مجاورت سواحل نیلگون خلیج فارس و قرار گرفتن در بهترین محدوده کیش با چشم اندازی رویایی رو به دریا و در امتداد زیبا ترین بلوار این شهر به وسعت 125000 متر مربع و همچنین در بهترین ساحل کیش واقع شده است، شگفت انگیز ترین فضای زندگی را در اختیار شما قرار می دهد مزیت اصلی ساحل شرقی بر سواحل دیگر این است که در ارتفاع 14 متری سطح دریا واقع شده به همین دلیل منطقه بادخیز برای جا به جایی هوا ی تمیز می باشد ، در طراحی این مجموعه 30% سطح اشغال و 70% به فضای سبز و دسترسی ها اختصاص یافته است و دارای گیتهای (GATE) ورودی و خروجی جهت حفظ امنیت ساکنین می باشد.


این بازار ۳۱۰ غرفه دارد که از نظر پوشاک دارای تنوع خوبی است؛ با این حال اگر بهدنبال جنس برند هستید، قید بازدید از این بازار را بزنید که بیشتر لباسهایی با قیمت مناسبتر را عرضه میکند. در کل پیش بینی می گردد در سال 1395 رشد قیمت آپارتمان با شیب ملایمی آغاز گردیده و رونق به این صنعت برگردد. شهر آفتاب کیش از قدیمی ترین و بزرگترین انبوه ساز (مجموعه مسکونی ، تجاری ، اداری ) وهمچنین شهرساز جزیره کیش با ربع قرن سابقه فعالیت گام بعدی توسعه خود را خلاقانه آغاز نموده است . ساخت برج های مسکونی دوقلوی کیش، ابتدا با شروع خاک برداری تا عمق بیش از five/ 5 متر در زیر برج ها آغاز گردید. برای ساخت این برج ها بر اساس محاسبات فنی مهندسین ژئوتکنیک، از 628 عدد شمع تا عمق 32 متر استفاده شد. درست است که امکاناتی مانند سوپر مارکت در این منطقه وجود دارد اما دیگر امکانات مانند رستوران مانند مناطق مرکزی شهر تنوع زیادی نداشته ولی قیمت پایین آن میتواند دلیل خوبی برای خرید و یا اجاره خانه در این منطقه باشد. مجتمع شهر آفتاب در بلندی و فاصله three hundred متری ساحل قرار دارد ، اکثر واحدهای این مجموعه مشرف به آبهای خلیج فارس می باشند ، ساکنین در هر لحظه شاهد بازی شگفت انگیز رنگهای فیروزه ای و نیلگون دریا می باشند.موقعیت مکانی و استراتژیک شهر آفتاب نه تنها از نظر زیبایی و رفاه قابل رقابت است بلکه از نظر اقتصادی و به دلیل رشد بی وقفه قیمت زمین و واحدهای مسکونی و تجاری یک سرمایه گذاری سازنده و در آمد زا به حساب می آیند.این مجموعه امکاناتی مانند استخر با تراس آفتاب ، سونا و جکوزی، سالن مجهز بدن سازی ، زمین های تنیس ، سالن اسکواش ، سالن اجتماعات ، رستوران ، سیستم مدار پیش فروش آپارتمان در کیش بسته ، اینترنت ، و فضای سبز گسترده را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. This c onte nt has been c᠎reat᠎ed by G SA C​ontent G en er ator D emover sion .

Report this wiki page