قیمت خانه در ترکیه ✔️ (+ راهنمای اخذ اقامت 2021) • سروش فردا

Wiki Article

قدیمی تر “ترکیه به سبک آپارتمان های استانبول با امکانات بسیار کم در پیشنهاد، با این حال در برخی از بهترین نقاط استانبول. محله های Taksim ،Beyoglu ، Galata و Cihangir در استانبول برای کسانی که تازه وارد کشوری دیگر می شوند و کم تجربه هستند، مناسب می باشد. قاعدتا تکسیم برای افرادی که می خواهند ماهیانه یا سالیانه اقدام به اجاره منزل نمایند مناسب نمی باشد چون که اجاره این مناطق خیلی بالاتر از خارج محدوده منطقه تکسیم می باشد و اکثرا بصورت هتل آپارتمان بوده و شرایط منزل مسکونی و امکانات کافی برای سکونت را ندارند. اجاره خانه در بیلیکدوز و مناطقی که در بالا به آنها اشاره کردیم بدون اشیاء ، از مبلغ 1500 لیر شروع می شود اما در برخی مناطق مثل بعضی محله های اسنیورت میتوان از 700-800 لیر هم خانه بدون اشیاء اجاره کرد. مناطق کوچوک چیکمیجه | باشاکشهیر | آوجیلار | اسنیورت | بیلیکدوزو | بیوک چیکمیجه و … اجاره خانه با اشیاء در مناطق فاتح | سلطان ایوب | بایرام پاشا | زیتون بورنو | قاضی عثمان پاشا | سلطان قاضی | اسنلر | گونگورن | باغجیلار و باهچالی اولر | باکر کوی و …


شرایط اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه با خرید ملک

یکی دیگر از حمام های تاریخی استانبول حمام آقا یا آقا سلطان است.این حمام که به دستور سلطان محمد فاتح ساخته شد در واقع یکی از حمام های خصوصی سلطان و پسرانش بود.در این حمام 3 پکیج با نامهای بسته ماساژ، بسته حمام ترکی و بسته ماساژ ویژه با قیمت های مختلف به مراجعه کنندگان ارائه میشود همچنین میتوانید از خدمات مشترک که شامل کیسه کشی و حمام کف است هم استفاده کنید.ساعات کاری این حمام از 10 صبح تا tenشب است.نقشه: برای دیدن موقعیت حمام آقا سلطان روی نقشه کلیک کنید ! اگر قصد سفر با اتوبوس به بازار تجریش را دارید میتوانید از خط BRT راهآهن - تجریش استفاده کنید و یا در این فهرست ایستگاه تجریش از خط یک مترو را انتخاب کرده و از اتوبوسهایی که به میدان تجریش تردد میکنند با خبر شده و از آنها استفاده کنید. بنابرین فقط با اشاره به مبالغ اجاره منزل در این منطقه از شرح بیشتر در مورد اجاره منزل در منطقه تکسیم اجتناب می کنیم.اجاره ماهیانه سوئیت با اشیاء در میدان و نزدیک تکسیم از 2500 لیر شروع میشود البته در برخی جاها خانه یکخوابه با این مبلغ هم یافت میشود. در نزدیکی مسجد ایاصوفیه، میدان هیپودرم را خواهید دید که با سه ستون که هر کدام داستانهای جاابی از دل تاریخ را از سر گذراندهاند جلب توجه میکند. Con᠎tent was gen erated with GSA Con᠎tent Generat or Demov ersi᠎on!


قیمت خانه ویلایی در استانبول

three. اشخاص حقیقی با توجه به مالکیت خصوصی، تا ten% از سطح کل زمین را می توانند به صورت غیر منقول و حق محدود به دست آورند. اجاره خانه در شیشلی و مناطق نزدیک آن با اشیاء ، مناطقی مثل مجیدیه کوی ، عثمان بی ، کائیتحانه ، بشیکتاش ، بی اوغلو از مبلغ 2500 لیر شروع میشود و خانه های threeوfour خوابه از مبلغ 4000 لیر به بالا شروع میشود. واقعیت این است که در گرجستان، مفهومی بنام مناطق خرید ملک ارزان در استانبول بالا یا پائین برای املاک وجود ندارند، به همین دلیل تفاوت قیمت آنچنانی در املاک مشاهده نمی نمایید . مبلغ اجاره سالیانه خانه بدون اشیاء ، یک یا دو خوابه شیک و تمیز در ناحیه تکسیم از مبلغ 2500 لیر به بالا برای هر ماه می باشد و برای منازل three یا four خوابه که در این منطقه محدودیت دارند از 3500 و 4000 لیر به بالا شروع میشود.برای واحدهای با اشیاء fifty% اجاره را به این مبالغ باید اضافه کرد. اگر هنگام استفاده از خانه ی اجاره ای، شاهد نقص و ایرادی در تجهیزات خانه شدید (مثلا در سیم کشی مشکلی وجود داشت که به وسایل برقی شما آسیب میزد) می توانید با مالک توافق کنید تا طی یک دوره مشخص این مشکل را رفع کند یا خانه اجاره ای خود را تغییر دهید و از مشاورین املاک بخواهید خانه ی بدون نقصی برای شما جایگزین کند. Artwork​icle was gen er ated by GSA C​onte nt Generator Demov​ersion.


hostPageUrl':'https://www.instagram.com/tv/CUr8DoAN26m/

دوم: ارتباط مستقیم با صاحب ملک: گاهی صاحبان ملک به صورت مستقیم و بدون واسطه ی دفاتر املاک، اقدام به اجاره دادن ملک خود می کنند. البته توجه داشته باشید، انتخاب ملک از طریق وب سایت ها در صورتی صحیح است که دفاتر املاک صفحات وب را به روز رسانی کرده باشند. در این صورت می توانید با توجه به مشخصات ملک آگهی شده و شماره تماس مالک، در رابطه با اجاره آن مذاکره کنید. از دیگر نکاتی که باید به آن توجه داشت هزینه های جاری زندگی به خصوص هزینه های مربوط به مصرف انرژی است؛ در کشور ترکیه هزینه انرژی بالاست و باید در مصرف آن دقت کنید. در این محله می توانید آپارتمان های مبله جهت اجاره پیدا کنید. اول: گرفتن مشاوره از دفاتر و املاک ها: شما می توانید به مشاورین املاک مراجعه کرده و مشخصات ملک مورد نظر خود را بدهید. آشنایی با فضای داخلی و بیرونی خانه را حتما مد نظر قرار دهید و به صورت 100درصد به اطلاعات و مشخصاتی که مالک یا دفاتر ارائه می دهند، اتکا نکنید. بعد از آن که خانه مورد نظر را انتخاب کردید و قصد اجاره آن را داشتید، به یاد داشته باشید؛ از نزدیک ملک را بازدید کنید.

Report this wiki page